اداره کل حوزه مدیر عامل، ارزیابی عملکرد و روابط عمومی
سید حامد هاشمی- مدیرکل دفتر مدیرعامل، ارزیابی عملکرد و روابط عمومی
دفتر مدیرعامل و روابط عمومی
تلفن: ۸۸۰۵۳۳۵۰ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۶۱۲۱۷۱ (۰۲۱)
شرح وظایف دفتر مدیرعامل و روابط عمومی
- هماهنگي امور مربوط به تعيين و تنظيم برنامه ملاقات مديرعامل با مقامات و كاركنان سازمان و يا مسئولان دستگاهها و ارگانهاي دولتي وخصوصي و ساير افراد حقيقي وحقوقي
- انجام امور مربوط به تشكيل جلسات هيئت مديره و تنظيم صورت جلسات و همچنين توزيع و ابلاغ مصوبات،صورتجلسات ،اطلاعيه ها و ... به واحدهاي سازماني ومقامات ذيربط .
- فراهم كردن مقدمات تشكيل جلسات كميسيونها و ..... بر اساس برنامه ها و دستور صادره از سوي مديرعامل و كنترل و هماهنگي امور مربوط به تنظيم برنامه هاي روزانه هفتگي و ماهانه مديرعامل .
- انجام امور مربوط به مكاتبات حوزه مدير عامل در محدوده اختيارات تفويض شده .
- تهيه و تنظيم و ارائه گزارشات مستمر از عملكرد دفتر به مدير عامل سازمان .
- برقراري ارتباط مستمر با رسانه هاي گروهي بمنظور انعكاس وتشريح ديدگاهها ، سياستها ، برنامه ها وعملكردسازمان .
- تدوين واجراي برنامه هاي فرهنگي ويژه كاركنان با هماهنگي شوراي فرهنگي سازمان
- بررسي مستمر مندرجات جرايد درزمينه فعاليتهاي سازمان و سايرمطالب مرتبط ، تنظيم و ارائه بولتن و خلاصه اخبار جمع آوري شده به مديرعامل واعضاي هيئت مديره وسايرمسئولين وكاركنان ذيربط .
- اجراي طرحهاي اطلاع رساني ، انتشاراتي، خبري و تهيه فيلم ، اسلايد و عكس از فعاليتهاي عمومي وتخصصي سازمان ، حسب نياز براي آگاهي افكار عمومي.
- هماهنگي و برقراري ارتباط مستمر ومنظم با واحدهاي روابط عمومي برون سازماني .
- تهيه و تدوين برنامه سالانه فعاليتهاي روابط عمومي سازمان وبرقراري ارتباط و هماهنگي با سازمانهاي وابسته به منظور هم سو نمودن فعاليتها .
- برآورد و نياز سنجي از واحدهاي مختلف سازمان درزمينه تهيه كتب و مجلات و مقالات مورد نياز .
- اداره امور كتابخانه وتجهيز آن از طريق موارد ديداري ، شنيداري ونوشتاري ، همچنين ارتباط با بازار كتاب درداخل وخارج از كشور و سازمانهاي ذيربط به منظور تهيه وجمع آوري كتب ،انتشارات ومقالات تخصصي .
- نگهداري اسناد ومدارك مربوط به حوزه مديرعامل.
- بهنگام نمودن اطلاعات ومندرجات وب سايت وپورتال سازمان.
دفتر جذب سرمايه و تأمين مالی
رسول مومنی- مديركل دفتر جذب سرمايه و تأمين مالی
دفتر جذب سرمايه و تأمين مالی
تلفن:88049397(021)
نمابر:88039159(021)
شرح وظايف دفتر جذب سرمايه و تأمين مالی
- برنامه ریزی و نظارت برتهیه و تدوین گزارشات تحلیلی اقتصادی در زمینه مختلف سرمایه گذاری ، مشارکت ها در پروژه ها و طرح های سازمان و ارائه نتایج آن به مدیرعامل .
- برنامه ریزی به منظور بررسی عوامل مؤثر در مشارکت بخش غیردولتی در توسعه و گسترش طرح ها و پروژه های سازمان .
- بررسی مطلعات اقتصادی و گزارش های فنی ارائه شده از سوی کارشناسان در زمینه شناسایی سرمایه گذاران و نحوه مشارکت آنها در پروژه های سازمان
- نظارت بر تهیه و تدوین گزارش های توجیهی جذب سرمایه و بکارگیری منابع مالی بخش غیردولتی اعم از منابع داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در ایجاد و احداث ساختمانها و تاسیسات مورد نیاز .
- هماهنگی در ارائه خط مشی های فنی و راهنمایی های لازم به بخش خصوصی در احداث و توسعه ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی .
- برنامه ریزی و پیگیری به منظور تهیه و ارائه طرح های الگوئی موردنیاز به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش .
- بررسی سرمایه گذاری در سهام شرکت های تولیدکننده مصالح و تجهیزات ساختمانی و تاسیساتی وارائه پیشنهادات لازم به مدیرعامل .
- برنامه ریزی به منظور دستیابی به شیوه های مؤثر در تشویق و ترغیب بخش خصوصی به منظور جذب سرمایه های داخلی و جلب مشارکت ها دراحداث ساختمانها وتاسیسات دولتی و عمومی.
- برنامه ریزی و نظارت بر شناسایی و معرفی سرمایه گذار به منظور تامین مالی پروژه ها و طرح های سازمان .
- برنامه ریزی و نظارت بر تهیه و تدوین ضوابط ، معیارها و دستورالعمل های لازم به منظور تجهیز منابع مالی سازمان از طریق منابع غیر دولتی .
- بررسی راه کارهای ارائه شده در زمینه تامین و تجهیز منابع مالی در زمینه احداث ساختمانها و تاسیسات با استفاده از منابع مالی و اعتباری داخلی و خارجی و تهیه و ارائه پیشنهادات لازم در این خصوص.
- برنامه ریزی درجهت شناسایی منابع مالی موردنیاز پروژه ها و طرح های سازمان با کمترین هزینه و بهترین شرایط.
- بررسی پیشنهادات اخذ شده ار منابع داخلی و خارجی درجهت تامین و تجهیز منابع مالی برای اجرای طرح ها و پروژه ها و تهیه و ارائه گزارش های لازم در این زمینه به مدیرعامل سازمان
- اظهارنظر در مورد اعطای تسهیلات اعتباری مؤسسات مالی و اعتباری بابت طرح ها و پروژه های پیشنهادی متقاضیان و سرمایه گذاران.
- هماهنگی و همکاری با اداره کل امورمهندسی و فنآوری های نوین منظور انجام بررسی های لازم برای صدور خدمات فنی و مهندسی سازمان .
- برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات تخصصی سازمان در داخل و خارج کشور دررابطه با اجرای پروژه های ساختمانی در چارچوب قوانین و مقررات مربوط .
- نظارت بر تهیه و تدوین آئین نامه ها، دستورالعمل ها و روش های اجرائی نحوه جلب مشارکت با بخش خصوصی .
- ارائه گزارش های و توجیهات اقتصادی واگذاری احداث ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی به سرمایه گذاران و متقاضیان به مدیرعامل و هئیت مدیره سازمان .
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی در انجام وظایف مصوب اداره کل .
- نظارت و مراقبت درانجام به موقع وظایف محوله به اداره کل .
- سازماندهی فعالیت ها و تقسیم کار بین کارشناسان واحد و هدایت و راهنمایی آنها در انجام وظایف محوله .
- شرکت در کمیسیون ها ، سمینارها و جلسات مرتبط با وظایف اداره کل و تهیه گزارش های لازم جهت استحضار مقام مافوق .
- هماهنگی و نظارت بر عملکردکارکنان تحت نظر اداره کل براساس نظام ارزشیابی .
- دریافت و جمع بندی آمار ، اطلاعات و گزارشات مربوط به وظایف اداره کل و ارائه آنها به مراجع و واحدهای مربوطه .
- ارائه طرح و نظرات مفید و سازنده درچارچوب وظایف مصوب اداره کل به مدیران و واحدهای سازمان
- انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر.
اداره کل اجرای طرحهای ملی مناطق یک و دو
مسعود شريفي - مدير كل اجرای طرحهای ملی مناطق یک و دو
اداره كل اجرای طرحهای ملی مناطق يك و دو
تلفن: ۸۸۰۳۹۱۶۰ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۰۵۴۲۷۲ (۰۲۱)
شرح وظایف اداره کل اجری طرحهای ملی مناطق یک و دو
- مطالعه وبررسيهاي مستمر به منظور آگاهي از قوانين، مقررات، دستورالعملها ، استانداردهاو معیارهای فنی و اجرایی پروژه ها و طرح ها.
- برنامه ریزی به منظورارزيابي مستمر طرح ها و پروژه های مربوطه وارايه بازخوردهاي مناسب و به موقع از تنگناها ی موجود و انجام اقدامات و پیگیری های لازم برای رفع مشكلات موجود.
- نظارت بر رعايت اصول ضوابط ومعیارهای كيفي در زمینه فنی و اجرایی طرح ها و پروژه های دردست اجراء مناطق تحت پوشش درچارچوب نظام كيفيت مربوطه.
- نظارت و کنترل بر اجرای پروژه های مصوب به منظور رعایت مشخصات فنی در چارچوب نظام فنی و اجرائی کشور و اعمال سیاست های سازمان و اعتبارات مصوب.
- نظارت و کنترل بر اجرای قراردادهای منعقده با پیمانکاران و مشاوران به منظور رعایت کلیه جزئیات اجرایی و مشخصات فنی طرح ها و پروژه ها.
- همکاری و هماهنگی با اداره کل مهندسی و فنآوری های نوین در رابطه با انتخاب زمین مناسب جهت اجرای طرح ها و پروژه های ویژه.
- همکاری و مشارکت با اداره کل پیمان و رسیدگی در انتخاب پیمانکاران و مشاوران .
- نظارت مستمر و هماهنگی در ارزیابی و بررسی صلاحیت فنی و مالی پیمانکاران مشاوران در ارتباط با اجراء و نظارت پروژه های مناطق تحت سرپرستی.
- شرکت در جلسات مناقصه برای انتخاب پیمانکار و جلسات کمیسیون تحویل موقت و قطعی پروژه ها.
- نظارت بر اجرای پروژه ها و طرح ها توسط مشاورین و پیمانکاران درجهت حصول اطمینان از اجرای صحیح آنها مطابق با مفاد قراردادهای منعقده .
- هماهنگی با ادراه کل برنامه ، بودجه و کنترل پروژه در رابطه با ارائه گزارشات و مستندات مربوط به طرح ها و پروژه ها.
- صدور دستور پرداحت کلیه صورت وضعیت های کارکرد و تعدیل پروژه ها و طرح ها پس از تأیید مشاور و کارشناس پروژه .
- بررسی قیمت های ارائه شده توسط پیمانکاران و مشاوران و اعلام نتایج حاصل به کمیته قیمت جدید .
- نظارت و هماهنگی در تنظیم و ارائه گزارشات عملکرد مالی پروژه های مناطق و و اعلام نیاز اعتباری پروژه ها به واحدهای مربوطه جهت تهیه مصوبات و تأمین اعتبار موردنیاز .
- برگزاری جلسات هماهنگی با پیمانکاران و مشاوران طرح ها و پروژه های دردست اجراء جهت بررسی مشکلات آنها .
- اهتمام در ارايه راهكارها و سازوكارهاي نوآورانه در جهت بهبود عملكرد کارکنان واحد و ارتقا كمي و كيفي وظايف محوله به آنها ونظارت بر مستند سازی فرآیندها و عملیات ساخت و ساز پروژه های سازمان
- نظارت برآرشيو و نگهداري از كليه نقشه ها، مستندات و مدارک مربوط به پروژه ها و طرح های ویژه .
- بازديدها و ارزشیابی طرح ها و پروژه های دردست اجراء به صورت برنامه ای و موردی و حل مشکلات احتمالی یا انتقال آنها به مسئولین ذیربط سازمان و انجام پیگیری های لازم به منظوررفع آنها .
- مراقبت مستمر برچگونگی گردش کار و نحوه انجام امور در حوزه تحت سرپرستی.
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت تسهیل در فعالیت عناصر اجرایی و بهبود جریان امور .
- فراهم آوردن موجبات هماهنگی و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان واحد تحت سرپرستی.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور جاری.
- تأیید و امضاء مکاتبات و فرم های مربوطه.
- همکاری و مشارکت فعال در گردآوری ، دسته بندی آمارو اطلاعات مورد نیاز در راستای انجام وظایف محوله و ارائه گزارشات تحلیلی در ارتباط با وظایف و طرح ها و پروژه های دردست اجراء.
- انجام سایر محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر و مقررات سازمان
اداره کل اجرای طرحهای ملی مناطق سه و چهار
دانیال مخدومی- مدیرکل اجرای طرحهای ملی مناطق سه و چهار
اداره كل اجرای طرحهای ملی مناطق سه و چهار
تلفن: ۸۸۰۳۹۳۰۴ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۰۳۹۵۵۲ (۰۲۱)
شرح وظایف اداره کل اجرای طرحهای ملی مناطق سه و چهار
- مطالعه وبررسيهاي مستمر به منظور آگاهي از قوانين، مقررات، دستورالعملها ، استانداردهاو معیارهای فنی و اجرایی پروژه ها و طرح ها.
- برنامه ریزی به منظورارزيابي مستمر طرح ها و پروژه های مربوطه وارايه بازخوردهاي مناسب و به موقع از تنگناها ی موجود و انجام اقدامات و پیگیری های لازم برای رفع مشكلات موجود.
- نظارت بر رعايت اصول ضوابط ومعیارهای كيفي در زمینه فنی و اجرایی طرح ها و پروژه های دردست اجراء مناطق تحت پوشش درچارچوب نظام كيفيت مربوطه.
- نظارت و کنترل بر اجرای پروژه های مصوب به منظور رعایت مشخصات فنی در چارچوب نظام فنی و اجرائی کشور و اعمال سیاست های سازمان و اعتبارات مصوب.
- نظارت و کنترل بر اجرای قراردادهای منعقده با پیمانکاران و مشاوران به منظور رعایت کلیه جزئیات اجرایی و مشخصات فنی طرح ها و پروژه ها.
- همکاری و هماهنگی با اداره کل مهندسی و فنآوری های نوین در رابطه با انتخاب زمین مناسب جهت اجرای طرح ها و پروژه های ویژه.
- همکاری و مشارکت با اداره کل پیمان و رسیدگی در انتخاب پیمانکاران و مشاوران .
- نظارت مستمر و هماهنگی در ارزیابی و بررسی صلاحیت فنی و مالی پیمانکاران مشاوران در ارتباط با اجراء و نظارت پروژه های مناطق تحت سرپرستی.
- شرکت در جلسات مناقصه برای انتخاب پیمانکار و جلسات کمیسیون تحویل موقت و قطعی پروژه ها.
- نظارت بر اجرای پروژه ها و طرح ها توسط پیمانکاران درجهت حصول اطمینان از اجرای صحیح آنها مطابق با مفاد قراردادهای منعقده .
- هماهنگی با ادراه کل برنامه ، بودجه و کنترل پروژه در رابطه با ارائه گزارشات و مستندات مربوط به طرح ها و پروژه ها.
- بررسی و تایید صورت وضعیت های کارکرد و تعدیل پروژه ها و کلیه صورتحساب ها مطابق با پیشرفت اجرائی هرپروژه و صدوردستور پرداخت .
- بررسی قیمت های ارائه شده توسط پیمانکاران و مشاوران و اعلام نتایج حاصل به کمیته قیمت جدید .
- نظارت و هماهنگی در تنظیم و ارائه گزارشات عملکرد مالی پروژه های مناطق و و اعلام نیاز اعتباری پروژه ها به واحدهای مربوطه جهت تهیه مصوبات و تأمین اعتبار موردنیاز .
- برگزاری جلسات هماهنگی با پیمانکاران و مشاوران طرح ها و پروژه های دردست اجراء جهت بررسی مشکلات آنها .
- اهتمام در ارايه راهكارها و سازوكارهاي نوآورانه در جهت بهبود عملكرد کارکنان واحد و ارتقا كمي و كيفي وظايف محوله به آنها ونظارت بر مستند سازی فرآیندها و عملیات ساخت و ساز پروژه های سازمان
- نظارت برآرشيو و نگهداري از كليه نقشه ها، مستندات و مدارک مربوط به پروژه ها و طرح های ویژه .
- بازديدها و ارزشیابی طرح ها و پروژه های دردست اجراء به صورت برنامه ای و موردی و حل مشکلات احتمالی یا انتقال آنها به مسئولین ذیربط سازمان و انجام پیگیری های لازم به منظوررفع آنها .
- مراقبت مستمر برچگونگی گردش کار و نحوه انجام امور در حوزه تحت سرپرستی.
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت تسهیل در فعالیت عناصر اجرایی و بهبود جریان امور .
- فراهم آوردن موجبات هماهنگی و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان واحد تحت سرپرستی.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور جاری.
- تأیید و امضاء مکاتبات و فرم های مربوطه.
- همکاری و مشارکت فعال در گردآوری ، دسته بندی آمارو اطلاعات مورد نیاز در راستای انجام وظایف محوله و ارائه گزارشات تحلیلی در ارتباط با وظایف و طرح ها و پروژه های دردست اجراء.
- انجام سایر محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر و مقررات سازمان .
اداره کل اجرای طرحهای ملی مناطق پنج و شش
کرامت نرگس نژاد- مدیرکل اجرای طرحهای ملی مناطق پنج و شش
اداره كل اجرای طرح های ملی مناطق منطقه پنج و شش
تلفن: ۸۸۰۵۴۲۶۷ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۰۵۴۲۶۸ (۰۲1)
شرح وظایف اداره کل اجرای طرحهای ملی مناطق پنج و شش
- مطالعه وبررسيهاي مستمر به منظور آگاهي از قوانين، مقررات، دستورالعملها ، استانداردهاو معیارهای فنی و اجرایی پروژه ها و طرح ها.
- برنامه ریزی به منظورارزيابي مستمر طرح ها و پروژه های مربوطه وارايه بازخوردهاي مناسب و به موقع از تنگناها ی موجود و انجام اقدامات و پیگیری های لازم برای رفع مشكلات موجود.
- نظارت بر رعايت اصول ضوابط ومعیارهای كيفي در زمینه فنی و اجرایی طرح ها و پروژه های دردست اجراء مناطق تحت پوشش درچارچوب نظام كيفيت مربوطه.
- نظارت و کنترل بر اجرای پروژه های مصوب به منظور رعایت مشخصات فنی در چارچوب نظام فنی و اجرائی کشور و اعمال سیاست های سازمان و اعتبارات مصوب.
- نظارت و کنترل بر اجرای قراردادهای منعقده با پیمانکاران و مشاوران به منظور رعایت کلیه جزئیات اجرایی و مشخصات فنی طرح ها و پروژه ها.
- همکاری و هماهنگی با اداره کل مهندسی و فنآوری های نوین در رابطه با انتخاب زمین مناسب جهت اجرای طرح ها و پروژه های ویژه.
- همکاری و مشارکت با اداره کل پیمان و رسیدگی در انتخاب پیمانکاران و مشاوران .
- نظارت مستمر و هماهنگی در ارزیابی و بررسی صلاحیت فنی و مالی پیمانکاران مشاوران در ارتباط با اجراء و نظارت پروژه های مناطق تحت سرپرستی.
- شرکت در جلسات مناقصه برای انتخاب پیمانکار و جلسات کمیسیون تحویل موقت و قطعی پروژه ها.
- نظارت بر اجرای پروژه ها و طرح ها توسط پیمانکاران درجهت حصول اطمینان از اجرای صحیح آنها مطابق با مفاد قراردادهای منعقده .
- هماهنگی با ادراه کل برنامه ، بودجه و کنترل پروژه در رابطه با ارائه گزارشات و مستندات مربوط به طرح ها و پروژه ها.
- بررسی و تایید صورت وضعیت های کارکرد و تعدیل پروژه ها و کلیه صورتحساب ها مطابق با پیشرفت اجرائی هرپروژه و صدوردستور پرداخت .
- بررسی قیمت های ارائه شده توسط پیمانکاران و مشاوران و اعلام نتایج حاصل به کمیته قیمت جدید .
- نظارت و هماهنگی در تنظیم و ارائه گزارشات عملکرد مالی پروژه های مناطق و و اعلام نیاز اعتباری پروژه ها به واحدهای مربوطه جهت تهیه مصوبات و تأمین اعتبار موردنیاز .
- برگزاری جلسات هماهنگی با پیمانکاران و مشاوران طرح ها و پروژه های دردست اجراء جهت بررسی مشکلات آنها .
- اهتمام در ارايه راهكارها و سازوكارهاي نوآورانه در جهت بهبود عملكرد کارکنان واحد و ارتقا كمي و كيفي وظايف محوله به آنها ونظارت بر مستند سازی فرآیندها و عملیات ساخت و ساز پروژه های سازمان
- نظارت برآرشيو و نگهداري از كليه نقشه ها، مستندات و مدارک مربوط به پروژه ها و طرح های ویژه .
- بازديدها و ارزشیابی طرح ها و پروژه های دردست اجراء به صورت برنامه ای و موردی و حل مشکلات احتمالی یا انتقال آنها به مسئولین ذیربط سازمان و انجام پیگیری های لازم به منظوررفع آنها .
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت تسهیل در فعالیت عناصر اجرایی و بهبود جریان امور .
- فراهم آوردن موجبات هماهنگی و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان واحد تحت سرپرستی.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور جاری.
- تأیید و امضاء مکاتبات و فرم های مربوطه.
- همکاری و مشارکت فعال در گردآوری ، دسته بندی آمارو اطلاعات مورد نیاز در راستای انجام وظایف محوله و ارائه گزارشات تحلیلی در ارتباط با وظایف و طرح ها و پروژه های دردست اجرا.
- انجام سایر محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر و مقررات سازمان .
اداره کل اجرای طرحهای ویژه
حميدرضا يحيايي صوفياني- مدیرکل اجرای طرحهای ویژه
دفتر اجرای طرحهای ویژه
تلفن: 88612169 (021)
نمابر: 88612169 (021)
شرح وظایف اداره کل اجرای طرحهای ویژه
- مطالعه و بررسيهاي مستمر به منظور آگاهي از قوانين، مقررات، دستورالعملها ، استانداردهاو معیارهای فنی و اجرایی.
- برنامه ریزی به منظورارزيابي مستمر چگونگي اجرای طرح ها و پروژه ها ی مربوطه وارايه بازخوردهاي مناسب و به موقع از تنگناها ی موجود و انجام اقدامات و پیگیری های لازم برای رفع آنها و مشكلات موجود به مدیرعامل .
- نظارت بر رعايت اصول ضوابط و معیارهای كيفي در زمینه فنی و اجرایی طرح ها و پروژه های ویژه سازمان درچارچوب نظام كيفيت .
- نظارت و کنترل بر اجرای پروژه های مصوب ویژه سازمان به منظور رعایت مشخصات نظام فنی و اجرائی کشور.
- نظارت و کنترل بر اجرای قراردادهای منعقده با پیمانکاران و مشاوران به منظور رعایت کلیه جزئیات اجرایی و مشخصات فنی طرح ها و پروژه ها.
- همکاری و هماهنگی با اداره کل مهندسی و فنآوری های نوین در رابطه با انتخاب زمین مناسب جهت اجرای طرح ها و پروژه های ویژه.همکاری و مشارکت با اداره کل پیمان و رسیدگی در انتخاب پیمانکاران و مشاوران و امور قرارداد و پیمان پروژه های ویژه سازمان .
- نظارت و هماهنگی در بررسی صلاحیت وتأیید عوامل اجرایی پیمانکاران و مهندسین مشاور در ارتباط با اجراء و نظارت پروژه های ویژه سازمان.
- شرکت در جلسات مناقصه برای انتخاب پیمانکار و جلسات تحویل موقت و قطعی پروژه ها.
- نظارت بر اجرای پروژه ها و طرح ها توسط پیمانکاران درجهت حصول اطمینان از اجرای صحیح آنها مطابق با مفاد قراردادهای منعقده .
- هماهنگی با ادراه کل برنامه ، بودجه و کنترل پروژه در رابطه با ارائه گزارشات و مستندات مربوط به پروژه ها و طرح های ویژه .
- بررسی صورت وضعیت های کارکرد و تعدیل پروژه ها و کلیه صورتحساب های دردست اقدام اداره کل مطابق با پیشرفت اجرائی هرپروژه و صدوردستور پرداخت .
- نظارت و هماهنگی در تنظیم و ارائه گزارشات عملکرد مالی پروژه های ویژه و اعلام و اعلام نیاز اعتباری پروژه ها به واحدهای مربوطه جهت تهیه مصوبات و تأمین اعتبار موردنیاز .
- اهتمام در ارايه راهكارها و سازوكارهاي نوآورانه در جهت بهبود عملكرد کارکنان واحد و ارتقا كمي و كيفي وظايف محوله به آنهانظارت بر مستند سازی فرآیندها و عملیات ساخت و ساز پروژه های سازمان
- نظارت برآرشيو و نگهداري از كليه نقشه ها، مستندات و مدارک مربوط به پروژه ها و طرح های ویژه .
- بازديدها و ارزشیابی طرح ها و پروژه های دردست اجراء به صورت برنامه ای و موردی و حل مشکلات احتمالی یا انتقال به مسئولین ذیربط سازمان و انجام پیگیری های لازم به منظوررفع آنها .
- مراقبت مستمر برچگونگی گردش کار و نحوه انجام امور در حوزه تحت سرپرستی
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت تسهیل در فعالیت عناصر اجرایی و بهبود جریان امور .
- فراهم آوردن موجبات هماهنگی و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان واحد تحت سرپرستی.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور جاری.
- تأیید و امضاء مکاتبات و فرم های مربوطه.
- همکاری و مشارکت فعال در گردآوری ، دسته بندی آمارو اطلاعات مورد نیاز در راستای انجام وظایف محوله و ارائه گزارشات تحلیلی در ارتباط با وظایف و طرح ها و پروژه های دردست اجراء.
- انجام سایر محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر و مقررات سازمان.
اداره کل امور مهندسی و فناوریهای نوین
علی ثباتی- مدیرکل امور مهندسی و فناوریهای نوین
دفتر اداره کل امور مهندسی و فناوریهای نوین
تلفن: 88035378 (021)
نمابر: 88035083 (021)
شرح وظایف اداره کل امور مهندسی و فناویهای نوین
- مطلعه و بررسی به منظور تعیین ابعاد و مشخصات زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه ها و طرح های ساختممانی و تاسیساتی و ابلاغ آنها به مجریان .
- نظارت و هماهنگی درتهیه و ابلاغ بخشنامه های فنی و اجرائی متناسب با شرایط و امکانات محلی و نظارت بر اجرای آنها .
- بررسی صلاحیت فنی و حرفه ای مهندسین مشاور برای تهیه طرح های فاز یک ودو و اظهارنظر در خصوص حق الزحمه مطالعات با توجه به موافقت های و شرایط قراردادهای مهندسین مشاور .
- شرکت در جلسات هماهنگی و توجیهی با مشاورین طراح فاز یک و دو پروژه های سازمان و ارائه نظرات تخصصی در ارتباط با مسائل و موضوعات مطروحه
- برنامه ریزی و نظارت بر تهیه و انجام خدمات فاز یک و دو و بررسی و احصاء مشکلات و ایرادات طرح ها و پروژه های تهیه شده توسط مشاور و انجام پیگیری های لازم به منظور رفع آنها .
- نظارت و پیگیری در تصویب طرح های فاز های یک و دو براساس اصول و معیارهای مربوطه .
- نظارت بر اجرای پروژه ها و طرح های مصوب و درحال اجراء به منظور انطباق اقدامات با نقشه ها و مشخصات فنی ابلاغی به مجریان .
- بررسی گزارشات پیشرفت فیزیکی مطالعاتی پروژه های دردست اجراء و اعلام آن به واحدها ومسئولین ذیربط سازمان .
- بررسی و پیشنهاد تغییر مشخصات فنی طرح ها مصوب براساس شرایط به وجودآمده در حین اجراء .
- نظارت براستقرار آرشیو فنی به منظور ضبط و نگهداری نقشه های فاز یک و دو پروژه های سازمان .
- بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص تامین اعتبارات لازم برای انجام مطالعات پروژه ها وانجام پیگیری های لازم به منظور تخصیص آن .
- بررسی و اعلام پاسخ به استعلام ها واصله از ناظرین و مجریان طرح ها و پروژه های تفویض شده در ارتباط با وظایف اداره کل .
- شرکت در جلسات کمیسیون راهبری ، هماهنگی با بهره برداران پروژه ها ، انتخاب مشاور و پیمانکار، کمیته اجرایی و اعلام نظر درخصوص مسائل مطروحه در چارچوب وظایف اداره کل .
- معرفی نماینده جهت شرکت در جلسات تحویل موقت و قطعی .
- برگزاری جلسات کمیته قیمت جدید و انجام امور دبرخانه ای کمیته مزبور.
- برنامه ریزی و هماهنگی درجهت برقراری ارتباطات با مراجع علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با هدف شناسایی و بکارگیری موثر فن آوری های نوین در پروژه های سازمان .
- انجام بررسی های لازم در جهت فراگير نمودن يافته های مطالعاتی در زمينه فنآوری نوين در فعاليت های سازمان.
- نظارت در استقرار فن آوری های نوين متناسب با فعاليت ها و وظايف سازمان.
- هماهنگی با واحدهای ذيربط درجهت تأمين اعتبار و امکانات لازم برای اجرای برنامه های فنآوری های نوین در سازمان
- انجام برسی های لازم در خصوص انتخاب پيمانکاران مناسب و متخصص برای اجرای طرحهای توسعه فنآوری های نوین و نظارت برعملکرد آنها .
- برنامه ریزی به منظورارائه خدمات فنی و مهندسی برای ارتقاء کیفیت طراحی و اجرا پروژه های ملی و استانی.
- نظارت بر استقراره بانک اطلاعات فنی مصالح، تجهیزات و ادوات مورد استفاده در پروژه ها .
- نظارت وکنترل کیفیت ساخت و ساز ها و به منظور رعایت استانداردها و ضوابط مربوط به ساختمانها و تاسیسات در پروژه های اجرایی سازمان.
- مراقبت مستمر برچگونگی گردش کار و نحوه انجام امور در حوزه تحت سرپرستی.
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت تسهیل در فعالیت عناصر اجرایی و بهبود جریان امور .
- فراهم آوردن موجبات هماهنگی و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان واحد تحت سرپرستی.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور جاری.
- تأیید و امضاء مکاتبات و فرم های مربوطه.
- انجام سایر محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر و مقررات سازمان .
اداره کل امور پیمان و رسیدگی
- مدیرکل اداره امور پیمان و رسیدگی
دفتر اداره کل پیمان و رسیدگی
تلفن: 88054270 (021)
نمابر: 88030118 (021)
شرح وظایف اداره کل امور پیمان و رسیدگی
- هدایت و راهبری امور مربوط به انتخاب پیمانکاران و مهندسین مشاور برای اجرای طرح ها و پروژه های سازمان.
- هدایت و راهبری بررسي اسناد و مدارک قراردادهاي تنظيمي و انجام تشريفات مبادله و توزيع قراردادها.
- بررسي پيشنهادات پیمانکاران و مشاوران در مورد تمديد يا تغيير مدت قراردادها و ابلاغ آن به آنها پس از تأیید مديرعامل .
- نظارت و پیگیری در جهت کسب مجوزهاي لازم از مراجع ذيصلاح در رابطه با بخشنامه ها و دستورالعمل هاي صادره در رابطه با امور پیمان و رسیدگی
- برنامه ریزی و نظارت برتهيه دستورالعمل هاي مربوط به نحوه تهيه مدارک مورد نياز جهت صورت وضعيت هاي موقت و قطعي
- نظارت بررسيدگي به صورت وضعيت هاي قطعي پیمانکاران و مهندسین مشاور و حسب مورد صورت وضعیت های موقت .
- نظارت در تنظیم صورتحساب تاخیر در عملیات پیمان بررسی درخواست های تعلیق پیمان ، فسخ پیمان و خاتمه پیمان.
- برگزاری جلسات مناقصات ، بررسی قراردادها طبق قانون مناقصات .
- برگزاری جلسات موضوع مفاد ماده 47 و53 شرايط عمومي پيمان در خصوص پروژه هاي در دست اجرای سازمان .
- همکاری با مراجع ذيصلاح جهت تدوين دستورالعملهاي مرتبط با شرایط عمومی پیمان و قوانین مرتبط .
- برگزاري مناقصه خريد و مبادله قرارداد جهت تهيه تجهيزات در تعهد کارفرما.
- شرکت در جلسات کمیته بررسي وتصويب قيمت كارهاي جديد پروژه های سازمان .
- راهبری فعاليت های ارجاع شده و تقسيم کار بين واحدها و کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمايي لازم برای حسن انجام وظایف محوله
- هماهنگی چگونگی گردش کار و نحوه انجام امور در حوزه سرپرستی .
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت بهره وری مناسب.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- ارائه گزارشات ادواری و موردی از وضعیت امور درواحد ذیربط و یا تکالیف اختصاصی به مقامات مافوق .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور .
- شرکت در کمیسیون ها ، کمیته ها ، هیئت ها، سمینارها ، گردهمایی ها و جلسات مختلف در ارتباط با هدف محوله و یا طبقدستور مقامات مافوق
- بررسی ، تشخيص و تعيين نيازهای پرسنلی ، آموزشی و تجهيزاتی دفتر و انجام پيگيری های لازم برای تامين آنها .
- امضاء مکاتبات در راستای وظايف محوله و براساس اختيارات تفويض شده .
- انجام سایر امور مربوطه در چارچوب وظایف فوق الذکر.
اداره کل امور مالی و ذیحسابی طرحهای عمرانی
محمود رشيدي اقدم - مدیرکل امور مالی و ذیحسابی طرحهای عمرانی
دفتر امور مالی و ذیحسابی طرحهای عمرانی
تلفن: 88039157 (021)
نمابر: 39605880 (021)
شرح وظایف اداره کل امور مالی و ذیحسابی طرحهای عمرانی
- برنامهریزی و نظارت به منظور وصول به موقع درآمدها اعم از درآمدهای عمومی و اختصاصی.
- نظارت و انجام پیگیریهای لازم در جهت تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات و تطبیق آن با برنامهها،فصول و عملیات بودجه جاری و هزینهای و تملک داراییهای سرمایهای.
- برنامهریزی جهت پرداختهای قطعی و غیرمنقول مطابق قوانین و مقررات مربوطه.
- نظارت بر انجام عملیات ارزی مورد نیاز سازمان و کنترل حسابهای ارزی با هماهنگی واحدهای دیربط و ارایه گزارشهای لازم به مبادی مربوطه.
- مدیریت وجوه نقد و برنامهریزی جهت وصول و تمرکز وجوه مصرف نشده واحدها.
- نظارت بر افتتاح و انسداد حسابهای بانکی مطابق ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی.
- نظارت و کنترل بر تنظیم حسابها در چارچوب اعتبارات جاری و هزینهای و در انطباق با قوانین و مقررات مالی کشور، قانون محاسبات عمومی و سایر مقررات مربوطه.
- انجام فعالیتهای مربوطه به ثبت و نگهداری، تنظیم و تفکیک دفاتر حسابداری، ضبط و تنظیم پروندههای مالی و سایر عملیات مربوطه به دریافت، ارسال و بایگانی اسناد و مدارک مالی.
- نگهداری حساببودجه جاری و هزینهای و تملک داراییهای سرمایهای و دریافتی های سایر منابع و اعتبار ابلاغی.
- رسیدگی و نگهداری ضمانتنامهها و مراقبت در تمدید آنها در سر رسیدهای مقرر.
- دریافت ضمانتنامه و سپرده قانونی پیمانکاران و مهندسین مشاور برایای قراردادهای منعقده.
- اتخاذ تمهیدات لازم جهت کنترل اموال و داراییهای سازمان و ارایه گزارشات لازم به مراجع ذیریط.
- تعامل موثر و مستمر با مراجع نظارتی از قبیل دیوان محاسبات، وزارت امور اقتصادی و ذارایی، بازرسی کل کشور و سایر سازمانها و واحدهای نظارتی درون و برون سازمانی.
- تمشیت امور جمع دارای اموال و داراییها و نظارت بر حفظ اموال و داراییها.
- بسترسازی لازم جهت گردآوری قوانین، مقررات، ضوابط و تصویب نامههای عمومی مالی و مالیاتی کشور و عنداللزوم اجرای آنها به طریق مقتضی در سازمان.
- تفویض و واگذاری بخشی از اختیارات و مسئولیتهای تعیین شده به عاملین ذیحساب و نظارت بر اجرای صحیح و دقیق موارد تفویض شده مطابق مقررات و آییننامههای مصوب در صورت لزوم.
- نظارت بر تهیه نسخه پشتیبان از سیستمهای مکانیزه در اختیار بر روی دیسکهای کامپیوتری به صورت روزانه و نگهداری آنها در محل امن، پس از اطمینان از صحت فایلهای اطلاعاتی وجود بر روی آنها.
- انجام نظارتهای مالی از طریق دریافت گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی.
- همکاری با واحدهای حسابرسی قانونی سازمان حسب مورد.
- نظارت بر تهیه و تدوین پیشنویس کلیه گزارشات، ضوابط، مقررات، دستورالعملهای مورد نیاز و ارایه آنها به مقامات مافوق.
- انجام سایر امور محوله در حدود وظایف و اختیارات مربوط.
اداره کل امور مالی و ذیحسابی جاری
شهین محمدی پسیخانی- مدیرکل امور مالی و ذیحسابی جاری
اداره كل امور مالی و ذيحسابی
تلفن: ۸۸۰۳۶۷۶۱ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۰۳۶۷۶۱ (۰۲۱)
شرح وظایف اداره کل امور مالی و ذیحسابی جاری
- برنامهریزی و نظارت به منظور وصول به موقع درآمدها اعم از درآمدهای عمومی و اختصاصی.
- نظارت و انجام پیگیریهای لازم در جهت تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات و تطبیق آن با برنامهها،فصول و عملیات بودجه جاری و هزینهای و تملک داراییهای سرمایهای.
- برنامهریزی جهت پرداختهای قطعی و غیرمنقول مطابق قوانین و مقررات مربوطه.
- نظارت بر انجام عملیات ارزی مورد نیاز سازمان و کنترل حسابهای ارزی با هماهنگی واحدهای دیربط و ارایه گزارشهای لازم به مبادی مربوطه.
- مدیریت وجوه نقد و برنامهریزی جهت وصول و تمرکز وجوه مصرف نشده واحدها.
- نظارت بر افتتاح و انسداد حسابهای بانکی مطابق ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی.
- نظارت و کنترل بر تنظیم حسابها در چارچوب اعتبارات جاری و هزینهای و در انطباق با قوانین و مقررات مالی کشور، قانون محاسبات عمومی و سایر مقررات مربوطه.
- انجام فعالیتهای مربوطه به ثبت و نگهداری، تنظیم و تفکیک دفاتر حسابداری، ضبط و تنظیم پروندههای مالی و سایر عملیات مربوطه به دریافت، ارسال و بایگانی اسناد و مدارک مالی.
- نگهداری حساببودجه جاری و هزینهای و تملک داراییهای سرمایهای و دریافتی های سایر منابع و اعتبار ابلاغی.
- رسیدگی و نگهداری ضمانتنامهها و مراقبت در تمدید آنها در سر رسیدهای مقرر.
- دریافت ضمانتنامه و سپرده قانونی پیمانکاران و مهندسین مشاور برایای قراردادهای منعقده.
- اتخاذ تمهیدات لازم جهت کنترل اموال و داراییهای سازمان و ارایه گزارشات لازم به مراجع ذیریط.
- تعامل موثر و مستمر با مراجع نظارتی از قبیل دیوان محاسبات، وزارت امور اقتصادی و ذارایی، بازرسی کل کشور و سایر سازمانها و واحدهای نظارتی درون و برون سازمانی.
- تمشیت امور جمع دارای اموال و داراییها و نظارت بر حفظ اموال و داراییها.
- بسترسازی لازم جهت گردآوری قوانین، مقررات، ضوابط و تصویب نامههای عمومی مالی و مالیاتی کشور و عنداللزوم اجرای آنها به طریق مقتضی در سازمان.
- تفویض و واگذاری بخشی از اختیارات و مسئولیتهای تعیین شده به عاملین ذیحساب و نظارت بر اجرای صحیح و دقیق موارد تفویض شده مطابق مقررات و آییننامههای مصوب در صورت لزوم.
- نظارت بر تهیه نسخه پشتیبان از سیستمهای مکانیزه در اختیار بر روی دیسکهای کامپیوتری به صورت روزانه و نگهداری آنها در محل امن، پس از اطمینان از صحت فایلهای اطلاعاتی وجود بر روی آنها.
- انجام نظارتهای مالی از طریق دریافت گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی.
- همکاری با واحدهای حسابرسی قانونی سازمان حسب مورد.
- نظارت بر تهیه و تدوین پیشنویس کلیه گزارشات، ضوابط، مقررات، دستورالعملهای مورد نیاز و ارایه آنها به مقامات مافوق.
- انجام سایر امور محوله در حدود وظایف و اختیارات مربوط.
اداره كل برنامه، بودجه و كنترل پروژه
مهناز آقاجانی- مدیرکل برنامه، بودجه و کنترل پروژه
اداره كل برنامه، بودجه و كنترل پروژه
تلفن: ۸۸۰۳۹۵۰۲ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۰۳۹۴۳۰ (۰۲۱)
شرح وظایف اداره کل برنامه،بودجه و کنترل پروژه
- نظارت برتهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت و میان مدت سازمان و همکاری و مشارکت در تدوین برنامه های بلندمدت با توجه به سياستها و خط مشی های تعيين شده.
- انجام پيگيریهای لازم به منظور تصويب و ابلاغ شاخص ها ، ضوابط ، معيارها ، زمان بندی و اولويت بندی و نحوه اجرای برنامه ها وطرح ها و پروزه های سازمان.
- نظارت برتلفيق برنامه های ارائه شده ازسوی معاونت ها و واحدهای اجرايي در جهت تهيه و تدوين برنامه های کلی سازمان .
- ابلاغ برنامه های تصويب شده به واحدهای ذيربط و نظارت بر اجرای آن و اصلاح و بازنگری در طرح ها و برنامه های دردست اجراء .
- بررسی موانع و مشکلات احتمالی و شناسائی عوامل بازدارنده دراجرای برنامه های مصوب و ارائه راههای برون رفت ازآن .
- برنامه ریزی درجهت تدوین و ارائه روش های مناسب جهت کنترل روند اجرا ئی برنامه های مصوب و نظارت بر اجرای آن .
- انجام اصلاحات موردنیاز در برنامه های مصوب براساس انحراف های موجود در عملکرد شاخص های کمی و کیفی برنامه ها و تغییرات در سیاست های ابلاغی .
- نظارت در تهيه و تنظيم دستورالعمل های لازم درخصوص نحوه تنظيم بودجه ساليانه وابلاغ آن به معاونت ها و واحدها.
- بررسی بودجه پيشنهادی ساليانه واصله از سوی معاونت ها و واحدها و ارجاع آن به کارشناسان ذيربط .
- برنامه ريزی و نظارت بر تلفيق و تنظيم بودجه سازمان و ارائه آن جهت تصويب مقامات و مراجع ذيصلاح .
- ابلاغ بودجه مصوب به واحدها ی و نظارت براجرای آن در کليه مراحل و در طول سال مالی .
- برنامه ريزی به منظورتنظيم نهائی اصلاحيه و متم بودجه ساليانه وانجام پيگيری های لازم در به تصويب رساندن آن .
- نظارت بر تهيه طرحها و مدلهای جمع آوری ، نگهداری ، استخراج و بهنگام سازی آمار و اطلاعات موردنیاز.
- برنامه ريزی و نظارت بر توليد ، جمع آوری ، طبقه بندی ، پردازش و ارائه آمار و اطلاعات مورد نياز واحدها .
- نظارت در گردآوری ، دسته بندی آمارو اطلاعات مورد نیاز و ارائه گزارشات تحلیلی در ارتباط با و طرح ها و پروژه های دردست اجراء .
- هماهنگی در ارائه خدمات آماری و اطلاعاتی به کليه واحدها براساس ضوابط و دستورالعمل های مصوب .
- نظارت بر تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی عملکرد واحدهای اجرایی در خصوص پیشرفت برنامه ها و شاخص های تعیین شده در برنامه های مصوب
- نظارت و هماهنگی در تدوین و استقرار نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه در پروژه های سازمان
- انجام امور دبیری کمیسیون راهبری طرح ها و پروژه ها ی سازمان.
- برنامه ریزی به منظور استقرارسیستم جامع اطلاعات مدیریت و کنترل پروژه در سطوح مختلف و سیستم های عملیاتی در سازمان .
- مراقبت مستمر برچگونگی گردش کار و نحوه انجام امور در حوزه تحت سرپرستی
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین منابع و امکانات مورد نیاز کارکنان جهت تسهیل در فعالیت عناصر اجرایی و بهبود جریان امور .
- فراهم آوردن موجبات هماهنگی و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان واحد تحت سرپرستی.
- انجام ارزشیابی از فعالیت کارکنان براساس سیاست های کلی و دستورالعمل های صادره و تدابیر خاص مدیریتی .
- اعلام نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده به مقامات مافوق و یا انجام مشاوره در امور تخصصی با مقامات مزبور در انجام امور جاری.
- تأیید و امضاء مکاتبات و فرم های مربوطه.
- انجام سایر محوله در چارچوب وظایف فوق الذکر و مقررات سازمان.
اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی
محمد رضازاده- مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی
اداره كل توسعه منابع انسانی و پشتيبانی
تلفن: ۸۸۰۳۹۵۵۴ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۰۳۹۵۵۹ (۰۲۱)
شرح وظایف اداره كل توسعه منابع انسانی و پشتيبانی
- بررسی مستمر تشکیلات مورد عمل سازمان ، پیشنهاد تغییرات لازم به منظور حفظ کیفیت ساختار .
- انجام امور استخدامی سازمان در چهارچوب برنامه ریزی نیروی انسانی ، تشکیلات و مقررات استخدامی مصوب .
- بررسی و تعیین نیازهای آموزشی با هماهنگی کمیته راهبري آموزش سازمان .
- انجام برنامه ریزی های مختلف آموزشی به منظور اعتلای توان و ظرفیت تخصصی و فنی و اداری کارکنان سازمان و همکاری با موسسات و مراکز آموزشی با هماهنگي كميته راهبري آموزش .
- بكارگيري مستمر تكنيكها والگوهاي نوين در بهبود سيستم ها وروشهاي كاري سازمان.
- رعايت الگوها واستانداردهاي لازم بمنظور بهره گيري مطلوب از فضاهاي مناسب كاري در سازمان.
- بررسی نیازمندی های رفاهی کارکنان و تهیه طرحهای لازم با همکاری کمیته رفاه وصرفه جويي و ارائه به مدیرعامل سازمان .
- اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و مقررات حقوق و دستمزد و ارائه پیشنهادات لازم در زمینه جذب و نگهداری نیروی انسانی ماهر .
- ایجاد بانک اطلاعات و آمار نیروی انسانی و تهیه گزارشات لازم .
- نگهداری ساختمان و تاسیسات ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل اداری و ارائه خدمات پشتیبانی .
- نظارت بر کنترل حضور و غیاب ، ورود و خروج کارکنان .
- تثبیت ، استانداردسازی و بهینه سازی فرم های اطلاعات اداري مورد استفاده درداخل ويا بيرون سازمان .
- اداره امور دبیرخانه مركزي سازمان و اعمال روش های مناسب بایگانی ، اداره امور دریافت ، توزیع ، ارسال و مراسلات ، چاپ وتكثير .
دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات
دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات
تلفن: 88052216 (021)
نمابر: 88052216 (021)
شرح وظایف دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات
- توسعه فراگیر و همه جانبه سیستم ها وسامانه های نرم افزاری كاربردی مورد نیاز سازمان و بررسی نیازها و تقاضاهای دریافتی از واحدها و ارائه خدمات لازم در این زمینه
- برنامه ریزی بمنظور تجهیز ،پشتیبانی، نگهداری و استفاده بهینه از سخت افزار و نرم افزار وشبكه ارتباطی
- طراحی، ایجاد ،نگهداری وارتقاء فنی پایگاه اینترنتی و اینترانتی سازمان
- سازماندهی، پشتیبانی و به روز رسانی سیستم های اتوماسیون اداری و سایر سیستم های عمومی و اختصاصی و یكپارچه سازی آنها.
- تدوین و ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های بهره برداری از تجهیزات انفورماتیكی و اجرای طرح های تبدیل و ارتقا سیستم های رایانه ای در سازمان
- طراحی واستقرارساختار مطمئن وپیشرفته شبكه وتعیین تجهیزات سوئیچینگ و روتینگ شبكه و فناوری های امنیتی مورد ی ناز
- ایجاد داشبرد مدیریتی برای مدیران ارشد سازمان به منظور دسترسی به آخرین وضعیت فعالیت های محوله.
- ارائه طرح جامع امنیت شبكه و اطلاعات با توجه به مصوبات، آیین نامه ها ، قوانین و مقررات ابلاغی از مراجع ذی صلاح
- تجزیه و تحلیل شبكه و تعیین میزان مخاطرات امنیتی و ارائه راه حل ها برای كاهش آسیب پذیری و تهدیدات .
- اطلاع رسانی به كاركنان سازمان پیرامون مسائل مرتبط با حوزه كاری و حفاظت از دسترسی غیر مجاز به سرویس های شبكه و آگاهی رسانی به كاربران شبكه در خصوص روش های جدید نفوذ به سیستم ها و روش های مقابله باآن
- ایجاد و پیاده سازی بستر های مناسب جهت دوركاری .
- اعمال تغییرات لازم در سیستم امنیتی شبكه به منظور مقابله با تهدید های جدید
- پیش بینی و ارائه پیشنهاد برنامه های آموزشی لازم در خصوص فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش مهارت های تخصصی كاركنان با هماهنگی اداره كل منابع انسانی ، پشتیبانی و رفاه .